Personalizarea, secretul unor pasi de succes Personalizarea, secretul unor pasi de succes
Rated 0/5 bazat pe 0 voturi
Product description: Cu o investitie de 20.000 de euro, Paula Negrea, fost director de moda la eMAG, a lansat recent un business online dedicat producerii de pantofi personalizati pentru femei.Pe www.lumealapicioare.ro, modelele prezentate reprezinta sunt un mix de modele gandite pentru diferite profiluri de femei: party aficionada, candy girl, 24/7 business lady, amazing mom. Pantofii sunt lucrati manual, in Romania, exclusiv din piele naturala, in atelierele unor m
Publicat pe 20 Oct 2015 15:07:06 de Calinao
Categoria: Stiri Subcategoria: Comunicate de Presa
Acorda o nota acestui articol:
0.
0


Cu o investitie de 20.000 de euro, Paula Negrea, fost director de moda la eMAG, a lansat recent un business online dedicat producerii de pantofi personalizati pentru femei.
Pe www.lumealapicioare.ro, modelele prezentate reprezinta sunt un mix de modele gandite pentru diferite profiluri de femei: party aficionada, candy girl, 24/7 business lady, amazing mom. Pantofii sunt lucrati manual, in Romania, exclusiv din piele naturala, in atelierele unor maestri artizani locali. Personalizarea este realizata pornind de la masurile fiecarei vizitatoare. Odata completate si salvate, masurile ii ofera acesteia posibilitatea de a comanda orice, de la sandale, balerini si stilettos la botine si  cizme. Clientele pot sa aleaga din peste o suta de culori si texturi, iar din momentul in care devine parte din comunitate, preferintele pe care clienta le dezvaluie in contul personal ii genereaza acesteia oferte tailor made de-a lungul sezonului.

Preturile produselor nu depasesc 100 de euro.

La proiectul Password / Lumea la Picioare lucreaza, alaturi de Paula Negrea, echipele Cristina Feather / Product Design & Styling, PQB / Branding & Web Design, Horia Stan / Photography. Pe piata autohtona regasim si alti competitori in industria pantofilor la comanda, dar acesta este doar un early adoption, iar perioada urmatoare sigur vom vedea si alte proiecte de acest gen.

Paula Negrea are o experienta de opt in online, e-commerce, business design, performance marketing, social media, jurnalism. Inainte de eMAG, s-a ingrijit de la zero de performanta eshop-ului TinaR, cel mai bun fashion startup din 2013 si a scris povesti pentru Tabu si Esquire. Astazi este consultant si board advisor pentru magazine locale si internationale de fashion. Lunar tine si un training de social ecommerce @Social Smarts.

Acorda o nota acestui articol:
0
,0


Recomandari:


Despre autor:

Marilena Mihaela 
Membru din: 19 Nov 2012 12:27:41

Despre autor:

Articole publicate: 73
Scoring autor: ?

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10