Conectys numita "BEST MEDIUM SIZED CALL CENTRE" la Romanian Contact Center Awards Conectys numita
Rated 0/5 bazat pe 0 voturi
Product description: Bucuresti, Romania, 28 aprilie 2014 – Conectys, liderul recunoscut in domeniul serviciilor multilingvistice si multiculturale de outsourcing, a primit titlul Best Medium Sized Call Centre la Gala Romanian Contact Centre Awards. Gala Romanian Contact Centre Awards organizata de catre revista Contact Centre prezinta cele mai bune organizatii, personalitati si initiative din domeniul de Relatii Clienti in Romania. Conectys a fost selectata de catre
Publicat pe 05 May 2014 07:32:07 de ConectysPR
Categoria: Stiri Subcategoria: Comunicate de Presa
Acorda o nota acestui articol:
0.
0


Bucuresti, Romania, 28 aprilie 2014 – Conectys, liderul recunoscut in domeniul serviciilor multilingvistice si multiculturale de outsourcing, a primit titlul Best Medium Sized Call Centre la Gala Romanian Contact Centre Awards.

Gala Romanian Contact Centre Awards organizata de catre revista Contact Centre prezinta cele mai bune organizatii, personalitati si initiative din domeniul de Relatii Clienti in Romania. Conectys a fost selectata de catre un juriu respectat, format din experti in acest domeniu, datorita implicarii in sustinerea excelentei, atat pentru angajatii sai, cat si pentru cei 45 de clienti la nivel global. Aceasta calitate este rezultatul eforturilor necontenite asupra a ceea ce face Conectys unic: oameni, procese si tehnologie. 

Conectys a fost recunoscuta pentru procedurile inovative si capacitatea de a-si motiva angajatii, de a-si recompensa echipa multilingvistica si extrem de bine pregatita. De asemenea, membrii juriului au apreciat investitia companiei Conectys in formarea si implicarea angajatilor sai, in programul de evaluare al acestora ca element esential atat pentru companie, cat si pentru pentru succesul clientilor sai.   

Conectys aduce valoare adaugata clientilor sai prin servicii aliniate/personalizate nevoilor acestora, prin imbunatatirea interactiunii cu clientii punand accent pe analize de tip NPS, CES si FCR, dar si prin incurajarea dialogului deschis.

 Aceste procese sunt puse in aplicare si coordonate cu ajutorul unei tehnologii de varf, personalizata fiecarui client. Aceasta include si abilitatea de a genera rapoarte in timp real precum si de a furniza solutii conforme cu standardele de securitate PCI DSS si cu sistemele de calitate certificate ISO 9001.

“Aceasta este prima data cand participam la Gala Romanian Contact Centre Awards si suntem foarte incantati ca am castigat cel mai important premiu de la categoria noastra: Best Medium Sized Call Centre in Romania,” a spus Arnold Cobbaert, CEO Conectys. “Acest premiu este rezultatul daruirii cu care intreaga echipa a sprijinit neincetat succesului clientilor nostri. Insa vom putea sa oferim in mod constant servicii de inalta calitate, pline de energie si mereu inovative doar daca acordam o importanta deosebita atat dezvoltarii si sustinerii angajatilor nostri, cat si a proceselor si solutiilor tehnice. Premiul este o confirmare a acestei filozofii si asteptam cu nerabdare sa castigam recunoastere similara pentru munca noastra si in celelalte locatii internationale ale companiei. ”

La inceputul acestui an, Conectys a castigat de asemenea premiul Best BPO of the Year la Gala 2014 Central and Eastern Europe Outsourcing and Shared Services Awards.


Despre Conectys

Conectys este liderul recunoscut in domeniul serviciilor multilingvistice si multiculturale de  outsourcing. Specializata in externalizarea serviciilor, Conectys creeaza diferentiere competitiva semnificativa si adauga valoare organizatiilor globale. Conectys imbina echipele multilingvistice talentate cu procese eficiente de calitate si tehnologie demonstrata pentru a furniza un nou nivel de personalizare servicii si profitabilitate. 

Conectys are birouri in Belgia, Romania si Filipine, oferind o acoperire globala companiilor din domeniul telecomunicatiilor, turism, financiar si media.   

Conectys este certificata ISO 9001:2008 si este in conformitate cu standardul PCI DSS. Conectys a mai primit si premiul Best BPO firm of the Year 2014 la CEE Awards si a fost clasata in Top 10 Global Multilingual Outsourcing Vendor de catre analisti din domeniu.

Va invitam sa accesati  www.conectys.com pentru a vizualiza cele mai noi oferte de servicii ?i pentru a afla informa?ii generale despre companie.

Contact:
Conectys PR Team
E-mail: pr@conectys.com

Acorda o nota acestui articol:
0
,0


Recomandari:


Despre autor:

cristina sirbu 
Membru din: 29 Apr 2014 10:36:08

Despre autor:
Conectys este liderul recunoscut in domeniul serviciilor multilingvistice si multiculturale de outsourcing. Specializata in externalizarea serviciilor, Conectys creeaza diferentiere competitiva semnificativa si adauga valoare organizatiilor globale. Conectys imbina echipele multilingvistice talentate cu procese eficiente de calitate si tehnologie demonstrata pentru a furniza un nou nivel de personalizare servicii si profitabilitate. Conectys are birouri in Belgia, Romania si Filipine, oferind o acoperire globala companiilor din domeniul telecomunicatiilor, turism, financiar si media. Conectys este certificata ISO 9001:2008 si este in conformitate cu standardul PCI DSS. Conectys a mai primit si premiul Best BPO firm of the Year 2014 la CEE Awards si a fost clasata in Top 10 Global Multilingual Outsourcing Vendor de catre analisti din domeniu. V? invit?m s? accesa?i www.conectys.com pentru a vizualiza cele mai noi oferte de servicii ?i pentru a afla informa?ii generale despre companie. Contact: Conectys PR Team E-mail: pr@conectys.com

Articole publicate: 1
Scoring autor: ?

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10