„Bani înapoi cu Lyoness“ cucereste lumea cumparaturilor „Bani înapoi cu Lyoness“  cucereste lumea cumparaturilor
Rated 5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: În perioadele de declin economic, programele de economisire sunt mai populare ca oricând. Sa primesti bani înapoi, chiar atunci când faci cumparaturi, suna oarecum utopic. Cu atât mai surprinzator este ca asa ceva chiar exista: Lyoness si conceptul sau inovator, din care profita toti cei implicati. Cumparaturi faceti oricum. Însa diferenta decisiva o face Lyoness si principiul Cashback. Indiferent la care comerciant alegeti sa faceti cumpar
Publicat pe 27 Mar 2013 16:42:21 de
Categoria: Stiri Subcategoria: Comunicate de Presa
Acorda o nota acestui articol:
10.
0


În perioadele de declin economic, programele de economisire sunt mai populare ca oricând. Sa primesti bani înapoi, chiar atunci când faci cumparaturi, suna oarecum utopic. Cu atât mai surprinzator este ca asa ceva chiar exista: Lyoness si conceptul sau inovator, din care profita toti cei implicati. Cumparaturi faceti oricum. Însa diferenta decisiva o face Lyoness si principiul Cashback. Indiferent la care comerciant alegeti sa faceti cumparaturi (cu conditia ca acesta sa colaboreze cu Lyoness si dumneavoastra sa fiti membru), veti primi înapoi o parte din contravaloarea acestora – se poate concluziona ca economisiti de bani la cheltuieli facute.

 Lyoness este o comunitate de cumparatori, care dezvolta un eficient program de fidelizare a clientilor pentru comerciantii implicati. Deoarece avantajele pe care membrii le primesc prin comunitatea de cumparatori, asigura comerciantilor o clientela mare, care determina cresterea rulajului si frecventa clientilor. Principiul „Bani înapoi la fiecare cumparatura“ (care este totodata si motto-ul companiei Lyoness) ofera avantaje nu doar membrilor, ci si companiilor partenere.

 Totodata, concernul Lyones este prezent la nivel international, pe toate continentele si tinde sa devina cea mai mare comunitate de cumparatori si promotorul celui mai mare si eficace program de fidelizare a clientilor. Cresterea numarului de membrii, completata de cresterea continua a numarului partenerilor comerciali implicati, confirma acest proiect ambitios, a carui reusita se apropie tot mai mult de la an la an, datorita principiului simplu care îl guverneaza. 

 Ca firma la origine austriaca, Lyoness a fost înfiintata în anul 2003 si s-a dezvoltat initial în Europa, prin ideea „Bani înapoi la fiecare cumparatura“. În luna februarie 2013 Lyoness avea deja 30 de filiale. În anul 2010 compania a facut un salt important în America, în Orientul Mijlociu & Africa. În 2012 a urmat patrunderea în Asia si astfel s-a realizat conexiunea la una dintre cele mai mari piete economice mondiale – o reusita importanta pentru o companie cu doar zece ani vechime. Planurile companiei pentru viitorul apropiat se axeaza în principal pe dezvoltarea si extinderea pietelor  existente, concomitent cu deschiderea de filiale în mai multe tari. Strategia Lyoness este una foarte ambitioasa în realizarea telurilor companiei, si consta în campanii si programe intensive. În acest sens, este important de mentionat campania  „Comoara cumparaturilor“ implementata pe o durata de un an, care ofera numeroase premii membrilor care fac cumparaturi cu Lyoness.

 În ceea ce priveste planurile ambitioase,  pâna în anul 2017 Lyoness intentioneaza sa asocieze în constiinta membrilor sai, termenul de „Cumparaturi“ atât cu „Cashback“, dar si cu proiectele fundatiilor Lyoness. Unic si de asemenea posibil factor decisiv pentru succesul companiei, este si asocierea cumparaturilor cu Corporate Social Responsabilty, în plus fata de avantajele cumparaturilor. Child & Family Foundation si Greenfinity Foundation sunt sprijinite prin fiecare cumparatura a membrilor dar si prin donatii suplimentare, planuri de educatie, proiecte sociale si concepte pentru protectia mediului.

Apartenenta în Lyoness este gratuita – indiferent daca este vorba de statutul de membru în faza de testare sau de membru cu drepturi depline al comunitatii de cumparatori Lyoness. Acest lucru înseamna: fara cheltuieli de înregistrare pentru membrii noi si fara taxe lunare, ci pur si simplu economisiti la cumparaturi.

Mai mult decât atât, datorita celor 30 de zile alocate statutului de membru în faza de testare, va puteti informa despre avantajele de membru la partenerii comerciali, sau despre avantajele suplimentare Lyoness, accesând pagina de cumparaturi www.lyoness.com. Un membru în faza de testare va deveni membru cu drepturi depline în momentul în care faceti o cumparatura la oricare din cei aproximativ 29.000 de parteneri comerciali, la nivel mondial. Pe lânga acestia, Lyoness colaboreaza si cu 3.200 magazine online.

 

Membrii Lyoness pot beneficia de avantajul „Cashback“, prin patru modalitati diferite de a face cumparaturi:

Cashback Cardul, un card de avantaje practic; Mobile Cashback pentru cumparaturile cu Smartphone-ul; bonuri valorice originale/Gift Carduri si Online Shopping. De aceste avantajele beneficiaza deja 2,6 milioane de membrii în întreaga lume,  conform statisticilor realizate de companie. Totodata, Lyoness este activa în 41 de tari si dezvolta continuu reteaua de cumparaturi pentru membrii si companiile partenere. Principiul simplu care se afla în spatele concernului international „Lyoness“, va fi folosit în urmatorii ani, ca sinomim pentru  „faceti cumparaturi avantajoase si în acelasi timp, un bine“.

 

Acorda o nota acestui articol:
10
,0


Recomandari:


Despre autor:

Seo Lyoness 
Membru din: 14 Mar 2013 13:45:33

Despre autor:

Articole publicate: 10
Scoring autor: ?

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10