Cum sa scrii un articol care sa creasca vizibilitatea in Google si profitul in acelasi timp? Cum sa scrii un articol care sa creasca vizibilitatea in Google si profitul in acelasi timp?
Rated 5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: Sunt foarte multi SEO-isti care au impresia ca un numar foarte mare de articole postate in cat mai multe site-uri le va aduce succesul. Insa lucrurile nu sunt chiar atat de simple. Inainte de a te apuca de scris articole SEO, poti sa incepi prin a te asigura ca stii ce scrii si pentru cine scrii. Promovarea in online este destul de complexa, iar a sari peste anumite etape nu face decat sa iti incetineasca succesul. Ceea ce multi confunda atunci c
Publicat pe 07 Jan 2013 17:26:59 de andreea
Categoria: Internet Subcategoria: SEO
Acorda o nota acestui articol:
10.
0


transforma articolele in baniSunt foarte multi SEO-isti care au impresia ca un numar foarte mare de articole postate in cat mai multe site-uri le va aduce succesul. Insa lucrurile nu sunt chiar atat de simple. Inainte de a te apuca de scris articole SEO, poti sa incepi prin a te asigura ca stii ce scrii si pentru cine scrii. Promovarea in online este destul de complexa, iar a sari peste anumite etape nu face decat sa iti incetineasca succesul.

Ceea ce multi confunda atunci cand vine vorba de SEO este ca dincolo de rezultate bune pentru Google, pentru o afacere de succes nu este suficient sa fii pe primul loc in Google ci sa ai si destul de multe vanzari. Acest lucru nu va fi obtinut cu articole pe care nu le citeste nimeni, indesate cu cat mai multe cuvinte cheie.

Un prim lucru pe care il ai de facut este sa iti dai seama ca nu scrii doar pentru un motor de cautare, ci scrii si pentru oameni care citesc. Cu cat citesc mai multi oameni, cu atat devii mai cunoscut. Cu cat articolul tau este mai bun, cu atat el va fi distribuit de mai multi oameni prin intermediul retelelor de socializare.
Dar pentru ca acest lucru sa se intample, mai intai de toate va fi nevoie sa iti dai seama ce ii intereseaza pe cei carora li te adresezi si care sunt informatiile de care ei au nevoie. Aceasta inseamna sa scrii pentru targetul tau si de cele mai multe ori pentru asta ai nevoie de putina documentare. Targetul tau nu este Google, ci el doar te ajuta sa ajungi mai usor la oamenii interesati de ceea ce ai de oferit. Acest lucru face parte dintr-o promovare corecta pentru mediul online.

Imbina cuvintele cheie (keywords) cu informatiile utile pentru articolele tale SEO. De cele mai multe ori, cuvintele cheie nu sunt suficiente pentru a determina si o rata de conversie multumitoare. Este necesar ca articolul sa contina un discurs suficient de persuasiv, insa fara a deranja cititorul printr-un stil promotional. Suntem in epoca in care nu mai poti castiga increderea consumatorului doar prin cuvinte frumoase, ci prin demonstratia ca esti un expert in domeniul tau si ca ai ce oferi consumatorului.
Pentru ca articolul tau sa fie cat mai mult pe placul cititorului, acesta are nevoie de un titlu care sa atraga atentia si sa faca cititorul cat mai curios, sa il invite sa dea click pentru a citi mai departe.

In interiorul articolului, este important sa ai informatia bine structurata, clara si bine documentata. Vei mentine cititorul interesat atata timp cat ii vei oferi un miez, dar si o continuitate logica in fiecare paragraf in care ai impartit textul.

Inainte de a mai scrie un articol pentru SEO, imbuibat cu prea multe cuvinte cheie doar pentru a atrage atentia motoarelor de cautare, tine minte ca in mai mare masura este important sa atragi atentia cititorilor tai, iar continutul pe care il oferi sa fie unul care sa merite sa fie distribuit de la un om la altul si dintr-un site de socializare in altul.

Acorda o nota acestui articol:
10
,0


Recomandari:


Despre autor:

Andreea Goidea 
Membru din: 25 Oct 2012 14:07:41

Despre autor:
Creatoare de povesti si conversatii in social media, prietenoasa cu motoarele de cautare si cuvintele cheie, sociabila cu rapoartele si analizele, receptiva la design, bun ascultator al marketingului digital, cooperanta cu tehnologia si vorbareata cu publicitatea interactiva la BlueBay. Prietena de suflet si confidenta: promovarea online.

Articole publicate: 33
Scoring autor: 9.029

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10