Ce tipuri de articole poti publica intr-un director de articole Ce tipuri de articole poti publica intr-un director de articole
Rated 0/5 bazat pe 0 voturi
Product description: Directoarele de articole sunt site-uri prin intermediul carora oricine se poate promova fara sa plateasca nimic pentru acest serviciu. Ceea ce au de facut cei care doresc sa se promoveze este sa redacteze articole, din domeniul lor de activitate, cu informatii utile si relevante pentru cititori. Autorii articolelor au beneficii din expunerea articolelor pe termen nelimitat pentru vizitatorii site-ului si in acelasi timp obtin link-uri relevante c
Publicat pe 24 Oct 2013 10:55:18 de brainiac
Categoria: Internet Subcategoria: SEO
Acorda o nota acestui articol:
0.
0


Directoarele de articole sunt site-uri prin intermediul carora oricine se poate promova fara sa plateasca nimic pentru acest serviciu. Ceea ce au de facut cei care doresc sa se promoveze este sa redacteze articole, din domeniul lor de activitate, cu informatii utile si relevante pentru cititori.


Autorii articolelor au beneficii din expunerea articolelor pe termen nelimitat pentru vizitatorii site-ului si in acelasi timp obtin link-uri relevante catre site-ul lor, lucru care ii ajuta pe partea de SEO a site-ului propriu. Un site de tip director de articole va avea beneficii prin intermediul publicitatii afisate pe site. Cu cat mai multi autori care scriu regulat va avea site-ul, cu atat mai bine.


Daca vrei sa devii autor pentru un director de articole, trebuie sa tii cont de regulile de publicare impuse de site. Cele mai multe site-uri au ca cerinte sa nu postezi articole copiate din alte site-uri, continutul sa fie original, sa aiba cel putin un anumit numar de cuvinte (cele mai multe incep de la 250 de cuvinte) si sa nu pui mai mult de 2-3 link-uri per articol.


In ceea ce priveste tipul de articole pe care le poti publica intr-un director de articole, iata cateva exemple:


1. Articole de tip tutoriale “Cum sa”

Sunt articole prin care le explici cititorilor, pas cu pas, ce au de facut in anumite situatii si care sunt cele mai bune solutii pe care le pot adopta in momentul in care se confrunta cu o problema asociata domeniului de activitate al afacerii tale. Sa prespunem ca detii o firma de produse de curatare pentru casa (gresie, faianta, parchet etc.) facute din ingrediente naturale. Poti scrie articole prin care sa le explici gospodinelor care sunt cele mai bune solutii pentru a curata anumite tipuri de pete, diverse trucuri pentru a face mobila sa arate mai noua s.a.m.d.


2. Articole cu diverse clasificari din domeniu

O un alt de articole regasit destul de frecvent in directoare de articole romanesti sunt cele in care sunt clasificate diverse informatii. Acestea vor ajuta cititorii sa faca diferentieri mult mai clare in diverse tipuri de produse, care sunt potrivite pentru diverse tipuri de utilizari si in ce masura pot trece de la un tip de produse la un altul si care avantajele si dezavantajele pe care sa le aiba in vedere.


Sa presupunem ca ai o firma de mobila facuta la comanda. Le poti explica cititorilor care sunt cele mai potrivite tipuri de lemn in functie de ceea ce isi doresc, care sunt caracteristicile principale pentru fiecare tip de lemn in parte si in ce camera se potriveste acesta. Poti completa lista cu diverse informatii care privesc intretinerea materialului pe termen lung, clasificand din nou, diverse tipuri de lemn.


3. Articole cu prezentari

Specialistii din domeniul in care se gaseste afacerea ta sunt printre cei care au posibilitatea sa ofere informatii utile consumatorilor si potentialilor clienti. Daca ai participat la diverse conferinte, seminarii sau ceva asemanator, incearca sa structurezi intr-un articol cele mai importante si de retinut informatii cu care ai ramas, informatii care ar putea fi utile si altora. Poti folosi aceste articole si in scop propriu, acela de a reveni la un anumit set de informatii pe care le poti uita in timp.


4. Sfaturi ale specialistilor

In era internetului exista foarte mult continut din orice domeniu, fiecare avand o clasa de specialisti, de cele mai multe ori din afara tarii. Poti face o selectie a ceea ce spun acestia, adunand informatiile pe care le consideri a fi utile si de interes general.

De exemplu, daca esti o firma de fabricare a produselor pentru slabi, poti apela la diverse sfaturi ale specialistilor nutritionisti recunoscuti la nivel mondial.


5. Descoperiri din domeniu si noi aparitii

A ramane la curent cu ultimele noutati din domeniul afacerii tale te ajuta sa ramai conectat cu evolutia pietei si te ajuta sa prevezi anumite schimbari si modificari inainte ca acestea sa influenteze intr-un fel sau altul afacerea ta.


Sa presupunem ca esti un cabinet dentar. Daca intr-o alta tara a fost inventata un tip de periuta speciala, care sa reduca placa bacteriana, ori sa aiba o serie de alte functionalitati, le poti spune cititorilor tai despre aceasta inventie. Ii va ajuta sa inteleaga ca esti pregatit sa intampini noutatile.


O alta situatie, ar putea fi aceea in care lucrezi in domeniul medical, iar cercetatorii fac o noua descoperire despre corpul uman. Va fi o informatie utila pentru orice cititor si in acelasi timp acestia isi vor spori increderea ca esti pregatit sa adopti noi solutii medicale, in functie de informatiile actualizate.


6. Articole de tip comparatii

Comparatiile ajuta oamenii sa inteleaga mult mai usor si complet o informatie noua. Comparatiile te ajuta sa prezinti intr-un mod eficient diverse categorii de informatii. Prin comparatie, sunt evidentiate mult mai bine avantajele fiecarui element din comparatie, in functie de anumite contexte, ceea ce ajuta un potential cumparator sa se decida asupra unui produs in defavoarea altuia.


De exemplu, daca ai o firma unde te ocupi de vanzarea de telefoane mobile, poti prezenta doua telefoane, de marci diferite, din aceeasi categorie de pret. Poti face review-uri complete pentru ambele, astfel incat cititorul sa poata vedea functionalitatile fiecaruia prin comparatie si sa poata alege un model potrivit pentru nevoile sale


7. Articole de tip argumente pro si contra

Oricine are tendinta de a fi reticent la informatii pur comerciale, de aceea, ca beneficiu pe termen lung, poti opta pentru a prezenta atat partile pozitive, cat si pe cele negative dintr-un anumit punct de vedere. Ca sa intelegi mai bine, printr-un exemplu concret, sa presupunem ca lucrezi in domeniul imobiliar. Poti opta pentru un articol in care sa prezinti argumente pro si contra pentru diverse zone dintr-un oras, sau argumente pro si contra pentru inchiriere sau vanzare, pentru vile sau apartamente.


Scopul acestor articole informative, va fi acela de a veni in atentia unor potentiali clienti, dar si de a le prezenta informatii utile, prin intermediul carora poti spori increderea in afacerea ta, fara sa te promovezi prin traditionalele metode, care de cele mai multe ori ajung sa ii enerveze. Orice director de articole este o sursa de informatii utile, dar si un tip de promovare indirecta in online.


Acorda o nota acestui articol:
0
,0


Recomandari:


Despre autor:

gabi writer 
Membru din: 01 Nov 2012 08:59:24

Despre autor:
Scriu cu pasiune pe diverse teme, articole unice si originale. 

Articole publicate: 163
Scoring autor: 8.5

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10