9 Greseli frecvente in articolele din directoare de articole 9 Greseli frecvente in articolele din directoare de articole
Rated 0/5 bazat pe 0 voturi
Product description: Pentru ca sunt destul de multi cei care folosesc directoare de articole pentru promovarea diverselor site-uri este din ce in ce mai important ca toti acestia sa cunoasca cateva reguli esentiale ce privesc redactarea articolelor. Iata deci, care sunt cele mai frecvente greseli pe care le fac autorii ar trebui sa le evite, pentru ca promovarea sa aiba loc mult mai eficient. 1. Promoveaza in loc sa informeze Rolul unui director de articole este
Publicat pe 26 Nov 2013 15:39:34 de brainiac
Categoria: Internet Subcategoria: SEO
Acorda o nota acestui articol:
0.
0


Pentru ca sunt destul de multi cei care folosesc directoare de articole pentru promovarea diverselor site-uri este din ce in ce mai important ca toti acestia sa cunoasca cateva reguli esentiale ce privesc redactarea articolelor. Iata deci, care sunt cele mai frecvente greseli pe care le fac autorii ar trebui sa le evite, pentru ca promovarea sa aiba loc mult mai eficient. 1. Promoveaza in loc sa informeze Rolul unui director de articole este acela de a oferi continut util cititorilor. Oamenii cauta diverse informatii, iar directorul de articole poate livra aceste informatii intr-un mod foarte simplu, direct de la specialisti. Astfel ca, cea mai buna abordare intr-un articol este aceea de a oferi informatii utile, nu aceea de a promova. In general, oamenii s-au obisnuit sa fie reticenti la promovare si publicitate, de aceea, o solutie buna este sa demonstrezi ca esti un expert, ale carui informatii te recomanda. Promovarea magazinului, produselor, site-ului, nu face decat sa indeparteze cititorii inca de la primele randuri. Informatia ii va face curiosi, vor dori sa descopere mai mult si in acelasi timp iti ofera mai multe sanse sa obtii din partea utilizatorilor actiunile pe care le doresti. 2. Nu sunt unice O alta problema destul de mare este aceea ca unii autori prefera sa nu scrie articole diferite, ci pur si simplu iau fie informatii fie articole integrale cu copy-paste, fie din sursa in directorul de articole, fie dintr-un director de articole in altele. Aceasta practica dauneaza directoarelor de articole, pentru ca ajung sa aiba continut duplicat, dar in acelasi timp dauneaza si site-ului promovat, din acelasi motiv. Pentru ca articolul sa aiba un efect pozitiv in motorul de cautare, acesta trebuie sa fie unic. 3. Confunda comunicatul de presa cu articolul informativ Pentru directoarele de articole care includ atat articole cat si comunicate de presa, autorul trebuie sa se faca o delimitare destul de clara intre cele doua: un comunicat de presa este o informatie comunicata publicului larg despre firma/brandul promovat (ex: lansarea unui nou produs, deschiderea unui nou magazin, implicarea intr-o campanie umanitara, adoptarea unei noi tehnologii etc.); nici comunicatul de presa nu trebuie sa fie promovare directa, chiar daca sunt mentionate aici firma/firmele implicate si alte detalii despre produse/servicii, scopul lui este sa prezinte informatiile intr-un mod pe cat posibil obiectiv, fara structuri cel mai bun/performant etc fara un argument valid care sa sustina afirmatia. Articolul este o informatie pe care o ofera specialistul, fara sa fie nevoie sa iti mentioneze marca/brandul. Oricum are in articol trimitere catre site-ul pe care doreste sa il promoveze. Cei interesati vor intra cu singuranta sa caute mai multe informatii, daca sunt atrasi de informatiile din articol. 4. Incarca inutil textul cu repetarea acelorasi cuvinte cheie Este important ca in web copywriting sa folosesti cuvinte cheie, pentru motoarele de cautare, insa folosirea lor excesiva deranjeaza atat cititorul, cat si motorul de cautare. Trebuie sa existe un anumit echilibru astfel incat sa nu exagerezi cu cuvintele cheie, fara sa le elimini de tot din text. 5. Formateaza excesiv textul (bold, underline, italic, mai multe culori) Uneori, pentru a scoate anumite informatii in fata, autorii apeleaza la editorul de text pentru a-l scoate in evidenta. Astfel ca, este posibil ca articolul sa inceapa sa arate destul de mult ca o sorcova, cu mai multe culori, cuvinte cheie ingrosate fara un scop evident, paragrafe scrise cu italic fara sa fie vorba de un citat, underline pe anumite cuvinte fara sa fie nevoie s.a.m.d. Pentru un aspect placut, textul ar trebui sa fie aranjat astfel incat sa ajute cat mai mult cititorul sa parcurga repede informatia si sa ramana cu cateva informatii relevante de acolo, fara sa fie obosit de prea multe variatii ale textului. 6. Trimite de mai multe ori, in acelasi articol, catre aceeasi pagina din site Un avantaj destul de mare al directoarelor de articole este acela ca poti sa pui in articol unul sau mai multe link-uri catre site-ul tau. Pentru acele directoare de articole care permit mai mult de un link, este bine sa stiti ca cea mai buna varianta de utilizare este sa nu faceti trimitere catre o aceeasi pagina din site (de obicei homepage), ci catre mai multe pagini din site (catalog, un anumit produs, despre noi, contact etc.); Pentru cineva care citeste articolul, poate fi putin suparator si chiar inutil sa fie trimis catre aceeasi pagina dintr-un singur articol. Daca vrei sa ai mai multe link-uri catre aceeasi pagina, cea mai buna metoda este sa scrii mai multe articole. 7. Text pentru motoare de cautare nu pentru cititori (cuvinte cheie fortate) O greseala suparatoare pe care o fac autorii pentru cititori este aceea ca tind sa scrie pentru a multumi motoarele de cautare, scotand din schema cititorii. Astfel ca se intampla uneori sa apara structuri de cuvinte cheie fortate in text, doar pentru a putea pune link pe ele. De exemplu, sa spunem ca o florarie din Brasov vrea sa se promoveze si scrie un articol despre cum se ingrijesc trandafirii albastri. Daca in interiorul articolului apare ceva in genul: “exista multe tipuri de flori in florarie Brasov”, nu este in regula. Nu te feri sa folosesti prepozitii ori sa articulezi cuvintele acolo unde este nevoie. Mai mult decat atat, nu te opri la aceleasi cuvinte cheie. Un ansamblu semantic cu cuvinte cheie din acelasi camp lexical, ori sinomine ale cuvintelor cheie de baza, te poate ajuta destul de mult. Cu cat te joci mai mult cu cuvintele, cu atat ai mai multe sanse ca articolul tau sa fie apreciat, oamenii sa inteleaga mai multe din el, iar motorul de cautare sa il pozitioneze intr-o pagina destul de buna, tocmai din acest motiv. Pentru informatii si mai interesante, poti sa cauti cateva informatii despre Long Tail Keywords si cum te ajuta in strategia de marketing si de SEO. 8. Titluri prea scurte sau prea lungi promotionale Titlurile sunt un element important in articolele din directoare de articole. Tocmai de aceea acestea nu trebuie sa fie prea scurte si vagi, de exemplu: Despre aspiratoare, sau Totul despre flori, sau Pantofi de mireasa, dar nici excesiv de lungi si promotionale precum: Cum a dezvoltat brandul “Aspir tot” in parteneriat cu “Firma de covoare roz” cele mai bune aspiratoare pentru mamici si bunici. 9. Nu verifica textul de greseli de ortografie/exprimare/afisare O alta greseala destul de importanta pe care o fac autorii articolelor este ca nu recitesc articolul scris. Este foarte usor sa omiti cateva litere sau chiar un cuvant intreg, sa nu pui o liniuta unde trebuie, sa nu lasi spatiu doar dupa virgula nu si inaintea ei s.a.m.d. Toate acestea le poti vedea destul de usor la o recitire a textului, tocmai de aceea este destul de important sa fie facuta, pentru a evita situatiile neplacute.

Acorda o nota acestui articol:
0
,0


Recomandari:


Despre autor:

gabi writer 
Membru din: 01 Nov 2012 08:59:24

Despre autor:
Scriu cu pasiune pe diverse teme, articole unice si originale. 

Articole publicate: 163
Scoring autor: 8.574

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10