5 motive pentru care publicarea unui articol intr-un director de articole iti ajuta business-ul 5 motive pentru care publicarea unui articol intr-un director de articole iti ajuta business-ul
Rated 3.69/5 bazat pe 34 voturi
Product description: Expresia “informatia inseamna putere” este una dintre cele mai des intalnite in ultimii ani. In acelasi timp, cu totii stim ca cea mai mare cantitate de informatii se gaseste pe internet. Aici toata lumea face schimb de cunostinte, completeaza idei si comunica impartasind experiente. Intr-un director de articole se strang resurse din cele mai diverse domenii. Autorii acestor articole sunt oameni care transmit cunostinte si experienta din ariile i
Publicat pe 09 Nov 2012 11:32:34 de andreea
Categoria: Internet Subcategoria: SEO
Acorda o nota acestui articol:
7.
4


Expresia “informatia inseamna putere” este una dintre cele mai des intalnite in ultimii ani. In acelasi timp, cu totii stim ca cea mai mare cantitate de informatii se gaseste pe internet. Aici toata lumea face schimb de cunostinte, completeaza idei si comunica impartasind experiente.

Intr-un director de articole se strang resurse din cele mai diverse domenii. Autorii acestor articole sunt oameni care transmit cunostinte si experienta din ariile in care isi desfasoara activitatea. Se poate spune despre un director de articole ca este un burete cu informatii dintre cele mai utile si un foarte bun instrument pentru promovarea online.

Aici sunt explicate cinci dintre cele mai importante motive pentru care sa scrii articole pentru un director de articole.

1. Vei obtine rezultate bune in motoarele de cautare (SEO)
In articolul pe care il vei scrie poti insera doua sau trei link-uri catre site-urile pe care le promovezi. In felul acesta vei ajuta motoarele de cautare sa te gaseasca mai usor in functie de cuvintele cheie pe care le promovezi in online pentru site-urile tale.

Cu cat articolul este mai corect redactat din punct de vedere SEO, cu atat sansele sa vezi o crestere considerabila in rezultatele cautarilor sunt mai mari. Ca o consecinta a acestui fapt vei avea si un trafic mai mare pe site.

2. Vei creste gradul de credibilitate al utilizatorilor pentru brandul tau
Impartasind informatii din aria ta de expertiza vei demonstra cititorilor ca esti un expert in domeniul in care activezi. Faptul ca poti formula coerent si corect opinii care sa ajute si pe altii din acelasi domeniu, demonstreaza despre tine si business-ul tau ca sunteti capabili si proactivi pentru a dezvolta domeniul si luati in serios tot acest proces.

3. Vei gasi noi parteneri de afaceri  si conexiuni in domeniu
Pentru ca strange laolalta un numar mare de experti din diverse domenii, ai posibilitatea de a cunoaste oameni din domeniul tau cu care sa faci schimb de idei si informatii utile, sau alaturi de care sa pornesti idei de afaceri.

Vei face parte dintr-o comunitate diversa care te poate sa ajungi din ce in ce mai usor la publicul de care ai nevoie plus ca vei putea urmari articole din domenii care te intereseaza si cu care iti doresti sa fii conectat tot timpul.

4. Ajungi mai usor la publicul de care ai nevoie
Publicand articole din domeniul tau, vei putea ajunge la oamenii interesati si pasionati de subiectul pe care il dezbati. Oamenii te pot urmari prin intermediul articolelor pe care le publici in director, sau articolul poate fi preluat si pe alte site-uri de specialitate, ajungand astfel la si mai multi oameni. De asemenea, prin promovarea articolului pe diferite site-uri de socializare poti creste numarul de cititori.

5. Cresti numarul de vanzari
Prin redactarea de articole vei avea in primul rand un numar mai mare de vizitatori pe site. Utilizatorii interesati de continutul articolelor sunt de fapt o parte din publicul target. In felul acesta vor ajunge pe site-ul promovat doar cei interesati de domeniu ceea ce poate duce la o rata de conversie mult mai mare. Vizitatorii se pot transforma in clienti.

Un articol redactat corect si profesionist poate atrage atentia si convinge mai mult decat o reclama. Informatiile utile si relevante sunt mult mai apreciate decat promovarea laudativa (reclame traditionale).

Acorda o nota acestui articol:
7
,4


Recomandari:


Despre autor:

Andreea Goidea 
Membru din: 25 Oct 2012 14:07:41

Despre autor:
Creatoare de povesti si conversatii in social media, prietenoasa cu motoarele de cautare si cuvintele cheie, sociabila cu rapoartele si analizele, receptiva la design, bun ascultator al marketingului digital, cooperanta cu tehnologia si vorbareata cu publicitatea interactiva la BlueBay. Prietena de suflet si confidenta: promovarea online.

Articole publicate: 33
Scoring autor: 9.0

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10