Web writing - cum sa scrii articole care sa fie citite Web writing - cum sa scrii articole care sa fie citite
Rated 0/5 bazat pe 0 voturi
Product description: Cei mai multi dintre utilizatorii de internet citesc foarte putin pe internet, desi exista destul de multa informatie. Utilizatorul de internet incearca sa combine pe cat posibil acumularea de informatii cu interactiunea. De aceea, atunci cand scrii un articol pentru mediul online este important sa tii cont de cateva aspecte destul de importante. Promovarea in online a devenit in scurt timp una dintre cele mai importante forme de promovare pentru
Publicat pe 13 Dec 2012 15:24:50 de andreea
Categoria: Internet Subcategoria: Internet marketing
Acorda o nota acestui articol:
0.
0


scriere de articoleCei mai multi dintre utilizatorii de internet citesc foarte putin pe internet, desi exista destul de multa informatie. Utilizatorul de internet incearca sa combine pe cat posibil acumularea de informatii cu interactiunea. De aceea, atunci cand scrii un articol pentru mediul online este important sa tii cont de cateva aspecte destul de importante.

Promovarea in online a devenit in scurt timp una dintre cele mai importante forme de promovare pentru oricine vrea sa se faca cunoscut, indiferent de domeniu, iar a sti sa scrii asa incat sa ai un impact asupra utilizatorilor este din ce in ce mai important.

1. Scrie despre lucruri relevante pentru cititorii tai
Este destul de important ca odata ajunsi pe site-ul sau la articolul tau, cititorul sa gaseasca acel continut pe care il cauta, pentru ca asta este ceea ce il intereseaza. Oricat de impresionant este articolul tau, cititorul va pleca imediat de pe site daca gaseste un continut care nu il intereseaza.

Daca ai un site despre design interior, in niciun caz nu vei scrie despre retete de slabit. Chiar daca targetul este acelasi: femeile, asta nu inseamna ca ele nu vor pleca imediat ce isi vor da seama ca nu au gasit ceea ce cautau.

2. Scrie scurt si dinamic
Frazele scurte sunt mult mai usor de citit dar si de inteles. Vor ajuta cititorul sa parcurga mult mai repede textul fara sa-l oboseasca. Cel mai bine este sa imparti chiar textul in mai multe paragrafe si fiecare paragraf sa aiba un subtitlu care sa ii rezume continutul.

Textul trebuie sa fie insotit de call-to-actio, adica acele structuri care invita utilizatorul sa faca o actiune pe site-ul tau. Chiar daca e vorba doar de a da un click catre o anumita pagina, sau de inscrierea la newsletter, este important ca acestea sa fie prezente si sa indrume cititorul pentru a face anumite actiuni.

3. Include link-uri
Cand scrii pentru mediul online si ai de promovat un site/ o afacere este important sa ai link-uri catre ceea ce promovezi sau catre explicatii suplimentare. In felul acesta vei ajuta site-ul sa urce in motoarelor de cautare pe anumite cuvinte cheie, sau vei indruma acei utilizatori care doresc sa se documenteze mai mult catre o sursa de informatii alternativa, pentru ca tu sa nu fii nevoit sa incarci foarte mult textul.

4. Pune concluziile la inceput
Total invers fata de un text normal, pentru un text dedicat promovarii online va trebui sa pui concluziile la inceput. Ceea ce este mai important va trebui scos in fata pentru a te asigura ca toti cei care citesc fie doar si inceputul, sa reuseasca sa surpinda esentialul pe care tu doresti sa il retina. Punctul principal va fi in primul paragraf, apoi vei putea incepe sa dezvolti subiectul cu mai multe detalii.

5. Adauga imagini relevante
Prin imagini poti sa transmiti mult mai simplu ceea ce vrei sa spui, sau poti sa aduci o completare textului. Nu uita ca nu este indicat ca printr-o imagine foarte atractiva sa creezi o asteptare care nu va fi indeplinita de continutul realizat de tine. Acesta va duce la dezamagirea utilizatorului si va parasi pagina imediat ce va constientiza acest lucru.

Acorda o nota acestui articol:
0
,0


Recomandari:


Despre autor:

Andreea Goidea 
Membru din: 25 Oct 2012 14:07:41

Despre autor:
Creatoare de povesti si conversatii in social media, prietenoasa cu motoarele de cautare si cuvintele cheie, sociabila cu rapoartele si analizele, receptiva la design, bun ascultator al marketingului digital, cooperanta cu tehnologia si vorbareata cu publicitatea interactiva la BlueBay. Prietena de suflet si confidenta: promovarea online.

Articole publicate: 33
Scoring autor: 9.029

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10