Intrebari si raspunsuri despre email marketing Intrebari si raspunsuri despre email marketing
Rated 5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: Email marketinul este o metaoda de promovare care se face cu ajutorul instrumentelor de promovare online, mai ales prin social media. Email marketing se bazeaza pe promovarea unui produs sau al unui film, al unei vedete cu ajutoru unor informatii trimise pe emai. Poate fi vorba de mailul de Yahoo sau Gmail, chiar si casutele de mail de serviciu pot fi folosite pentru campanii de email marketing. Pot fi trimise mesaje zilnic Daca va
Publicat pe 13 Mar 2015 11:02:42 de
Categoria: Internet Subcategoria: Internet marketing
Acorda o nota acestui articol:
10.
0


Email marketinul este o metaoda de promovare care se face cu ajutorul instrumentelor de promovare online, mai ales prin social media.

Email marketing se bazeaza pe promovarea unui produs sau al unui film, al unei vedete cu ajutoru unor informatii trimise pe emai. Poate fi vorba de mailul de Yahoo sau Gmail, chiar si casutele de mail de serviciu pot fi folosite pentru campanii de email marketing.

Pot fi trimise mesaje zilnic

Daca va intrebati cat de multe meaje pot fi trimise, exista un numar de mailuri care pot fi trimise in fiecare zi luna, astfel incat sa nu devina sufocante pentru client. Pentru ca atunci cand devin enervante, acestea pot fi blocate. Este acelasi lucru care se intampla si cu reclamele care apar pe paginile de internet. Cei care nu vor sa le vada pot instala o aplicatie pe laptop sau pe computer care poate sa blocheze aparitia reclamelor.

In email marketing exista persoane care se ocupa cu trimiterea de mailuri. Depinde foarte mult si de cum isi doreste clientul sa fie trimis mailul, fie in fiecare saptamana, fie o data pe luna. Poate fi vorba despre email marketing care se face prin trimiterea de mesaje zilnice sau de email marketing care promoveaza trimiterea de mesaje saptamana de saptamana  sau luna de luna.

Titlul, important in mailuri

Persoanele care folosesc aceasta metoda de promovare se bazeaza pe faptul ca oricine isi verifica mailul, deci email marketingul are clar o vizibilitate mare. Chiar daca acei oameni care primesc mailul nu il citesc, cu siguranta vad din titlul despre ce este vorba, iar daca sunt interesati, vor cauta ei singuri informatii. De aceea, la email marketing, ca sa dea rezultate, trebuie ca titlul mailului sa fie foarte atragator, sa aiba un mesaj puternic. Este ca atunci cand cumperi o carte doar pentru ca iti place coperta foarte mult.

Feedback-ul unui astfel de email este foarte important pentru cei care se ocupa de strategiile de promovare. Un feedback bun obtin cei care hotarasc sa faca niste concursuri, caci sunt mai atractive.

Acorda o nota acestui articol:
10
,0


Recomandari:


Despre autor:

Bogdan Vasile  
Membru din: 14 Jan 2014 19:47:14

Despre autor:
Pasionat de optimizare si marketing online pentru pagini web de prezentare afaceri sau pentru magazine virtuale si cataloage ecommerce..

Articole publicate: 35
Scoring autor: ?

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10