Diferenta intre CPC si PPC Diferenta intre CPC si PPC
Rated 4.5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: Cost Per Click si Pay Per Click sunt doi termeni pe care ii auzim foarte frecvent atunci cand vorbim de publicitate si promovare online. Sistemul pus la dispozitie de Google permite ca prin intermediul serviciului Adwords, clientul sa plateasca doar atunci cand cineva da click pe reclama. In cazul acesta s-ar putea spune ca Pay Per Click si Cost Per Click sunt aproape sinonime. Exista totusi diferente. PPC se refera la un model de publicitate pri
Publicat pe 31 Oct 2012 14:30:51 de andreea
Categoria: Internet Subcategoria: Internet marketing
Acorda o nota acestui articol:
9.
0


Cost Per Click si Pay Per Click sunt doi termeni pe care ii auzim foarte frecvent atunci cand vorbim de publicitate si promovare online. Sistemul pus la dispozitie de Google permite ca prin intermediul serviciului Adwords, clientul sa plateasca doar atunci cand cineva da click pe reclama.

In cazul acesta s-ar putea spune ca Pay Per Click si Cost Per Click sunt aproape sinonime. Exista totusi diferente. PPC se refera la un model de publicitate prin care clientul este de acord sa plateasca atunci cand reclama este click-uita si nu de fiecare data cand aceasta a fost afisata in momentul unei cautari. CPC este ceea ce se intampla cand un utilizator da click pe o reclama. Actiunea de a da click pe o reclama se traduce printr-un cost care urmeaza sa fie platit de catre client. CPC este suma de bani pe care clientul o plateste in momentul in care un utilizator da click pe reclama.

CPM (cost per thousand impressions), spre deosebire de CPC se refera la un cost aplicat pe o mie de afisari a reclamei si nu costul aplicat la fiecare click pe care il dau utilizatorii pe reclama. Este o alta modalitate de plata utilizata in promovarea prin intermediul Google Adwords, considerata de o parte din specialisti ca fiind mai putin eficienta, deoarece numarul de afisari pentru o reclama nu este egal si cu numarul de vizualizari pentru acea reclama.

In mod gresit, din cand in cand se foloseste termenul de PPC pentru acele persoane care dau click-uri pe reclame pentru a primi bani de la advertiseri. Este o actiune neetica si neprofesionista, al carei termen corect este de fapt PTC (Paid to Click).

Acorda o nota acestui articol:
9
,0


Recomandari:


Despre autor:

Andreea Goidea 
Membru din: 25 Oct 2012 14:07:41

Despre autor:
Creatoare de povesti si conversatii in social media, prietenoasa cu motoarele de cautare si cuvintele cheie, sociabila cu rapoartele si analizele, receptiva la design, bun ascultator al marketingului digital, cooperanta cu tehnologia si vorbareata cu publicitatea interactiva la BlueBay. Prietena de suflet si confidenta: promovarea online.

Articole publicate: 33
Scoring autor: 9.029

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10