De ce ar trebui sa folosesti promovarea pe internet mai presus de alte forme de publicitate? De ce ar trebui sa folosesti promovarea pe internet mai presus de alte forme de publicitate?
Rated 4.75/5 bazat pe 6 voturi
Product description: Fie ca esti un business care activeaza in online sau unul care isi desfasoara activitatea in mod traditional (doar in offline), ai nevoie sa fii prezent acolo unde cei mai multi consumatori isi petrec din ce in ce mai mult timp: pe internet. Inca nu te promovezi online? Cel mai probabil pierzi o gramada de clienti din cauza asta. In acest articol sunt prezentate cele mai importante avantaje ale publicitatii in online.Targetare bunaInternetul perm
Publicat pe 02 Nov 2012 11:56:21 de andreea
Categoria: Internet Subcategoria: Internet marketing
Acorda o nota acestui articol:
9.
5


Fie ca esti un business care activeaza in online sau unul care isi desfasoara activitatea in mod traditional (doar in offline), ai nevoie sa fii prezent acolo unde cei mai multi consumatori isi petrec din ce in ce mai mult timp: pe internet.
Inca nu te promovezi online? Cel mai probabil pierzi o gramada de clienti din cauza asta. In acest articol sunt prezentate cele mai importante avantaje ale publicitatii in online.

Targetare buna
Internetul permite posibilitatea de a livra un anumit tip de mesaj pentru un anumit grup de utilizatori cu anumite caracteristici si alt tip de continut pentru un alt grup cu alte caracteristici, asa incat pentru fiecare categorie distincta sa existe un ton al vocii brandului pe care sa il inteleaga si cu care sa poata stabili o conexiune.

Conversie rapida
Prin intermediul motoarelor de cautare poti sa ajungi mult mai usor la oamenii care au nevoie de ceea ce oferi. In felul acesta, fie prin reclame platite, fie prin optimizarea rezultatelor organice din motoarele de cautare (SEO), oamenii vor gasi businessul tau atunci cand au nevoie de el. Ai posibilitatea de a duce utilizatorii dintr-o reclama direct pe un magazin online. Faptul ca utilizatorii pot sa faca achizitia foarte simplu determina conversii mult mai rapide fata de mediul offline. Distanta dintre constientizarea nevoii de catre consumator, cautarea de informatii si efectuarea achizitiei este mult mai redusa. Acest lucru reprezinta un avantaj atat pentru consumator cat si pentru brand.

Masurabilitate
Este mult mai usor sa urmaresti rezultatele exacte din promovarea online fata de cea radio, TV sau print. Poti sa masori in timp real performanta unei campanii, iar aceasta poate fi oprita sau modificata in orice moment pentru a genera rezultate mai bune. Reclamele care functioneaza pe sistemul PPC (Pey Per Click) sunt mult mai rentabile fata de cele traditionale deoarece brandul nu plateste reclama decat atunci cand un utilizator da click pe ea, nu pentru ca a fost afisata. Mai mult decat atat, emiterea unor rapoarte periodice, actualizate constant, ajuta publicitarul sa monitorizeze ce are de facut pentru a obtine de fiecare data rezultate mai bune.

Diversitate
Ai la dispozitie mai multe metode prin care sa promovezi in online un produs sau un serviciu. O prima delimitare se poate face intre publicitatea platita si publicitatea gratuita. Cumpararea de spatiu publicitar nu mai este de mult unica solutie prin care sa te faci cunoscut pe internet. Prin intermediul retelelor de socializare se pot crea legaturi intre brand-uri si consumatori, conexiuni care sa duca relatii de lunga durata intre brand si consumatori.

O alta delimitare a promovorii in online se refera la modalitatea in care aceasta poate sa apara: sub forma de text, imagini, animatii, sau clipuri video. Sau le poti combina pe toate in functie de context pentru a obtine rezultate cat mai bune. In ceea ce priveste clipurile video, acestea pot lua forma unor testimoniale, mesaje ale companiei catre public, demonstratii, studii de caz, interviuri sau traininguri. Avantajele acesto clipuri se traduc in:
- cresterea ratei de click-uri - utilizatorii dau mai degraba click pe un clip video decat pe bannere sub forma de imagini, sau hyperlink-uri;
- diferentierea fata de competitori - prin faptul ca iti vei prezenta business-ul intr-un mod inedit, distinct fata de competitie;
- atentie sporita a utilizatorilor - cei mai multi dintre utilizatori nu au rabdarea sa parcurga texte, motiv pentru care prefera sa vada un clip de unul, doua minute prin care sa i se transmita esenta mesajului;
- networking - pentru ca un video nu sta doar pe site-ul companiei ci poate fi preluat pe diverse retele de socializare, trimis prin e-mailuri, postat pe bloguri, ceea ce va duce la o acoperire mult mai mare, o metoda prin care foarte multi oameni sa auda mesajul fara sa fie nevoie sa ajunga pe site-ul businessului.

Nu mai poate fi ignorat faptul ca promovarea online este prezentul si viitorul in afaceri. In acest spatiu se gaseste un factor important al succesului oricarui business.

Acorda o nota acestui articol:
9
,5


Recomandari:


Despre autor:

Andreea Goidea 
Membru din: 25 Oct 2012 14:07:41

Despre autor:
Creatoare de povesti si conversatii in social media, prietenoasa cu motoarele de cautare si cuvintele cheie, sociabila cu rapoartele si analizele, receptiva la design, bun ascultator al marketingului digital, cooperanta cu tehnologia si vorbareata cu publicitatea interactiva la BlueBay. Prietena de suflet si confidenta: promovarea online.

Articole publicate: 33
Scoring autor: 9.029

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10