4 metode de crestere a traficului unui magazin online 4 metode de crestere a traficului unui magazin online
Rated 5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: Un vânzator care detine un site sau un magazin online stie ca principalul lui scop este acela de a oferi o platforma cât mai potrivita pentru comercializarea bunurilor sau serviciilor sale într-o maniera cât mai eficienta catre clientii sai. Atragerea unui trafic bun, de o calitate ridicata, este o deprindere extrem de utila pentru un vânzator, de aceea acesta trebuie sa faca tot posibilul pentru a o avea.Un trafic mai mare înseamna, adesea, si p
Publicat pe 12 Dec 2014 15:56:02 de gumbare
Categoria: Internet Subcategoria: E-commerce
Acorda o nota acestui articol:
10.
0


Un vânzator care detine un site sau un magazin online stie ca principalul lui scop este acela de a oferi o platforma cât mai potrivita pentru comercializarea bunurilor sau serviciilor sale într-o maniera cât mai eficienta catre clientii sai. Atragerea unui trafic bun, de o calitate ridicata, este o deprindere extrem de utila pentru un vânzator, de aceea acesta trebuie sa faca tot posibilul pentru a o avea.

Un trafic mai mare înseamna, adesea, si profituri mai mari. Iar profiturile ridicate înseamna, la rândul lor, mai multi bani pentru companie. Este o adevarata provocare sa puteti învata sa atrageti si sa utilizati în mod inteligent traficul catre magazinul vostru online. În afacerile pe internet, motto-ul cel mai faimos al multor indivizi este "Succesul se afla la doar un click distanta".

Daca doriti sa aveti multi clienti si sa va cresteti volumul de vânzari, trebuie sa respectati 4 metode de atragere a unui trafic însemnat. Acestea trebuie alese si implementate cu grija, pentru a putea concepe o strategie de marketing eficienta. Prin utilizarea lor în fiecare zi, veti reusi sa va cresteti traficul cu sute sau chiar mii de vizitatori lunar.

Printre primele metode de atragere a vizitatorilor a-ti dori sa mentionez marketingul de articole (cunoscut, în engleza, ca article marketing). Scrieti articole bogate în informatii si interesante, care sa le ofere cititorilor solutiile la problemele pe care le au, apoi postati-le în directoarele de articole.

Toate articolele pe care le concepeti trebuie sa fie scrise într-un limbaj simplu, cu termeni care sa poata fi întelesi fara probleme de catre cititori. De asemenea, ele nu ar trebui sa contina greseli de tipar sau gramaticale, iar informatiile oferite ar trebuie sa fie de folos si relevante pentru cei care le citesc. Atunci când veti stapâni foarte bine aceasta modalitate de atragere a traficului, veti vedea si rezultate foarte solide.

Mai departe, ajungem la marketingul prin email (email marketing). Acesta implica mentinerea unui contact permanent cu clientii si consolidarea legaturilor cu ei. Afacerea voastra are numai de câstigat si se va dezvolta vertiginos daca reusiti sa fiti mereu în legatura cu toti clientii vostri, atât cei noi, cât si cei vechi.

Ei trebuie sa fie mereu informati despre serviciile si produsele companiei voastre, cât si despre orice schimbari survin în cadrul ei. Clientului trebuie sa i se ofere valoare si trebuie sa perceapa faptul ca este important în ochii afacerii respective. Prin crearea unei atmosfere placute din acest punct de vedere, el va fi multumit si va fi loial firmei voastre.

Marketingul social (social marketing) este o alta modalitate prin care puteti creste traficul magazinului vostru online. Daca detineti un cont sau o pagina pentru firma voastra pe un site de socializare, atunci acestea trebuie sa reflecte imaginea ei si sa fie atragatoare pentru public. În acest fel, veti primi mai multi vizitatori care vor dori sa cumpere bunurile si serviciile pe care le vindeti.

Unele dintre cele mai populare siteuri de socializare sunt MySpace, Facebook, Twitter, Google+ sau Pinterest. Ele sunt locul ideal de la care sa porniti pentru a va construi o retea de fani.

A patra si ultima metoda recomandata în acest articol este marketingul pe forumuri (forum marketing). Cautati cele mai relevante forumuri din domeniul în care activati si creati-va câte un cont pe fiecare. Apoi, începeti sa interactionati cu ceilalti utilizatori prin postarea de continut informativ si prin oferirea de sfaturi utile pentru acestia. Dacs ei va vor percepe ca pe o autoritate în domeniu, va vor vizita si magazinul online si, poate, vor cumpara ceva de acolo.

Înainte de a încheia, mai am o recomandare de facut: un director de magazine online sau un agregator de preturi pot fi si ele o idee buna de încorporat în planul vostru de marketing!

Acorda o nota acestui articol:
10
,0


Recomandari:


Despre autor:

adrian cosma 
Membru din: 06 Sep 2014 14:26:50

Despre autor:
Update in progress . . . Writing an article now...

Articole publicate: 8
Scoring autor: ?

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10