Ghid esential pentru cum sa scrii articole bune pentru afacerea ta Ghid esential pentru cum sa scrii articole bune pentru afacerea ta
Rated 5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: A scrie articole pentru afacerea ta este o foarte buna metoda pentru promovarea in online a afacerii tale. In felul asta consumatorii vor capata mai multa incredere in business-ul tau si in produsele pe care le oferi. Pentru a avea succes cu articolele tale, va trebui sa tii cont de cateva reguli generale. Titlul pe care il pui articolului va trebui sa fie unul care sa atraga atentia cat mai mult. Foloseste-te de originalitate pentru a scoate in
Publicat pe 26 Nov 2012 16:03:58 de adriana
Categoria: Internet Subcategoria: Copywriting
Acorda o nota acestui articol:
10.
0


A scrie articole pentru afacerea ta este o foarte buna metoda pentru promovarea in online a afacerii tale. In felul asta consumatorii vor capata mai multa incredere in business-ul tau si in produsele pe care le oferi. Pentru a avea succes cu articolele tale, va trebui sa tii cont de cateva reguli generale.

Titlul pe care il pui articolului va trebui sa fie unul care sa atraga atentia cat mai mult. Foloseste-te de originalitate pentru a scoate in evidenta informatia pe care vrei sa o transmiti, fara sa pierzi din vedere continutului articolului. Este mult mai riscant sa creezi niste asteptari pe care nu reusesti sa le indeplinesti. Varianta cea mai simpla si cea mai sigura este sa descrii, pe scurt, in titlu ceea ce vei dezbate in articol.

Continutul articolului va trebui sa fie unul informativ, care sa ii ofere consumatorului date utile cu privire la produsele pe care poate sa le foloseasca, fie ca este vorba de review-uri ale produselor sau de articole “Cum sa”, “ Sfaturi utile” sau “Interviuri cu experti din domeniu”. Cele mai multe firme aleg sa scrie articole promotionale, insa nu este cea mai buna practica deoarece, din ce in ce mai mult, utilizatorii de internet devin reticenti la articole de tip promotional, preferandu-le pe cele care pot oferi ceva mai mult decat atat.

Tonul vocii dintr-un articol trebuie sa se identifice cu brandul. Publicul tau are nevoie sa simta ca vorbeste acelasi brand cu el, pentru a avea o imagine unitara asupra lui. Pentru acest lucru trebuie sa iti cunosti suficient de bine publicul si sa ii cunosti cat mai bine asteptarile.

Stilul articolului trebuie sa se identifice prin claritate si concizie. Mai ales daca esti incepator in scrierea de articole pentru business-ul tau, va trebui sa ai multa grija pentru a evita de fiecare data cuvintele mult prea literare, prea multe figuri de stil, lucruri care pot duce la o citire si o intelegere greoaie a textului. Nu scrii un roman, scopul tau este sa scrii pentru niste oameni care citesc pe fuga si care nu au foarte multa rabdare.Daca se vor lovi de ceva ce nu inteleg, nu se vor chinui sa inteleaga ci vor naviga pe o alta pagina.

Cuvintele cheie trebuie sa existe in text fara ca acesta sa fie supraincarcat. Multe articole sunt scrise pentru SEO, dar acesta nu este singurul aspect care trebuie luat in calcul. Pentru ca articolul sa poata fi distribuit de la un om la altul, va trebui sa sa fie cat mai atragator pentru publicul tinta, nu doar pentru motoarele de cautare.

Acorda o nota acestui articol:
10
,0


Recomandari:


Despre autor:

Adriana C 
Membru din: 01 Nov 2012 09:06:26

Despre autor:

Articole publicate: 21
Scoring autor: 7.596

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10