Ce insemna online copywriting si care este utilitatea lui Ce insemna online copywriting si care este utilitatea lui
Rated 4.275/5 bazat pe 10 voturi
Product description: Traim in era in care totul se cauta pe internet. Fie ca este vorba de o persoana sau de o firma, oamenii s-au obisnuit sa isi procure informatiile de care au nevoie din spatele monitorului. De aceea este foarte important ca tot ceea ce apare pe internet despre tine sa fie in favoarea ta si cat mai apropiat de asteptarile si nevoile utilizatorului. Odata cu trecerea din offline in online, s-au schimbat si multe din metodele prin care un brand ajun
Publicat pe 09 Nov 2012 11:24:59 de andreea
Categoria: Internet Subcategoria: Copywriting
Acorda o nota acestui articol:
8.
6


Traim in era in care totul se cauta pe internet. Fie ca este vorba de o persoana sau de o firma, oamenii s-au obisnuit sa isi procure informatiile de care au nevoie din spatele monitorului. De aceea este foarte important ca tot ceea ce apare pe internet despre tine sa fie in favoarea ta si cat mai apropiat de asteptarile si nevoile utilizatorului.

Odata cu trecerea din offline in online, s-au schimbat si multe din metodele prin care un brand ajunge la consumatorii sai. Nu este suficient sa ai un text pe site, este important ca el sa raspunda intrebarilor utilizatorilor lui, sa le fie de ajutor si sa ii convinga sa faca o actiune.

Online copywriting se refera la redactarea textelor pentru mediul online. Aptitudinile unui copywriter de online se refera la redactarea acelor texte capabile sa atinga obiectivele propuse in acest mediu. El trebuie sa stie cum sa ajunga in mintea consumatorilor, sa ii convinga sa realizeze o anumita actiune, dar in acelasi timp trebuie sa fie un cunoscator al aspectelor tehnice pentru a ajunge la publicul relevant.

In online, un copywriter are urmatoarele atributii:
- creeaza o voce unica in online pentru brand;
- structureaza informatia asa incat utilizatorul sa poata retine beneficiile chiar daca nu parcurge toata pagina sau tot site-ul;
- inlocuieste omul de vanzari si reuseste sa convinga utilizatorul sa ramana pe site dupa care il convinge sa cumpere;
- ii spune cititorului explicit ce are de facut pe site, intr-un mod cat mai simplu: cumpara, inscrie-te la newsletter, viziteaza, aplica, doneaza etc.;
- nu doar atrage atentia, ci ii ofera utilizatorului informatii utile;
- construieste canale prin care sa mentina schimbul de informatii cu utilizatorul: newsletter, blog, continut actualizat pe site, social media.

Acorda o nota acestui articol:
8
,6


Recomandari:


Despre autor:

Andreea Goidea 
Membru din: 25 Oct 2012 14:07:41

Despre autor:
Creatoare de povesti si conversatii in social media, prietenoasa cu motoarele de cautare si cuvintele cheie, sociabila cu rapoartele si analizele, receptiva la design, bun ascultator al marketingului digital, cooperanta cu tehnologia si vorbareata cu publicitatea interactiva la BlueBay. Prietena de suflet si confidenta: promovarea online.

Articole publicate: 33
Scoring autor: 9.0

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10