9 motive pentru care sa folosesti directoare de articole in strategia de promovare online 9 motive pentru care sa folosesti directoare de articole in strategia de promovare online
Rated 4.085/5 bazat pe 6 voturi
Product description: Orice strategie de promovare in online trebuie sa aiba inca de la inceput stabilite niste repere foarte clare: incepand de la canelele care vor fi folosite pentru promovare, care este directia promovarii, care sunt obiectivele de atins si ce tactici se vor folosi pentru implementarea strategiei, dar si care sunt instrumentele de masura pentru a vedea exact care au fost efectele campaniei si ce se poate corecta pentru rezultate mai bune. Ca sa pot
Publicat pe 24 Oct 2013 10:55:43 de brainiac
Categoria: Internet Subcategoria: Copywriting
Acorda o nota acestui articol:
8.
2


Orice strategie de promovare in online trebuie sa aiba inca de la inceput stabilite niste repere foarte clare: incepand de la canelele care vor fi folosite pentru promovare, care este directia promovarii, care sunt obiectivele de atins si ce tactici se vor folosi pentru implementarea strategiei, dar si care sunt instrumentele de masura pentru a vedea exact care au fost efectele campaniei si ce se poate corecta pentru rezultate mai bune.


Ca sa poti sa iti setezi obiective cat mai clare pentru o strategie de promovare online e bine sa cunosti cat mai bine metodele de promovare. Astfel ca, vei stii la ce tip de beneficii sa te astepti de la fiecare in parte si cu ce costuri.


1. E gratuit

Cel mai bun lucru la un director de articole este ca nu trebuie sa platesti nimic. Tot ce trebuie sa faci este sa scrii informatii utile si relevante despre afacerea ta. La nivel de costuri, a scrie articole pentru directoare de articole iti poate ocupa destul de mult timp, insa vei vedea ca merita efortul de a scrie articole pe care sa le postezi in directoare de articole in momentul cand incepe sa se vada rezultatele, fara sa fi fost nevoie sa platesti ceva pentru acest lucru.


2. Obtii trafic relevant pentru site-ul tau

Oamenii vor ajunge sa citeasca articolele tale cautant informatii din domeniul in care activezi. Acest lucru inseamna ca cititorii sunt interesati sa vada ce informatii ai de oferit, ceea ce inseamna mai departe ca spre site-ul tau va fi directionat un public relevant, care se poate tranforma mult mai usor din vizitator in cumparator.


Prin intermediul articolelor faci un prim pas spre vanzare. Ajuti consumatorul sa inteleaga mai multe despre domeniul tau, ii oferi informatii de care se poate folosi, iar acest lucru care poate duce la consolidarea increderii utilizatorilor in business-ul tau.


3. Contribui la cresterea nivelului de incredere in site-ul tau

Directoarele de articole pot fi o metoda prin care sa-ti faci site-ul cunoscut. Desi nu multi se folosesc de acest potential, directorul de articole contribuie la sporirea increderii utilizatorilor in site. Cu cat mai relevante si utile sunt informatiile din articole pentru ei, cu atat mai multa incredere vor avea ca site-ul este unul serios si competent, pe care se poate baza nu numai pentru obtinerea unor produse/servicii ci si pentru a primi informatii de valoare.


4. Obtii posibilitati noi de colaborare

Intr-un director de articole se intalnesc o serie de articole din cele mai diverse domenii. Aici vei gasi multiple posibilitati de colaborare si mai mult decat atat, citind articole din diverse domenii ai putea gasi idei care sa te ajute in promovarea propriei afaceri sau in gasirea un parteneri de afacere alaturi de care sa te dezvolti mai mult.


Totul tine de tine, atata vreme cat iti doresti mai mult, vei avea posibilitatea sa gasesti varii posibilitati de dezvoltare.


5. Te promovezi indirect si prin social media

Datorita dezvoltarii segmentului de social media, astazi, orice tine de continut online poate fi distribuit prin intermediul retelelor de socializare. Utilizarea lor asigura o propagare rapida si cu cat este mai interesant pentru cititori, cu atat mai multe sanse are sa se raspandeasca catre un numar mai mare de utilizatori. Un articol bun poate deveni viral (se raspandeste rapid prin intermediul retelelor de socializare), ceea ce iti va aduce si mai multi cititori si implicit mai multi vizitatori pe site.


6. Iti imbunatatesti abilitatile de vanzare

Nu este usor sa scrii articole si cu atat mai greu este sa scrii articole bune. Insa exercitiul continuu te ajuta sa iti imbunatatesti din ce in ce mai mult abilitatile in ceea ce priveste redactarea. Poti sa incerci mai multe stiluri, sa testezi mai multe variante de abordare. Vezi care funtioneaza mai bine si pe care o poti folosi pe termen indelungat pentru rezultate.


Cu cat testezi mai multe variante, cu atat mai repede vei dobandi si dezvolta aptitudini pe care sa le folosesti si pe viitor.


7. Ai continut relevant si link-uri relevante catre site

Articolele pe care le scrii sunt importante pentru tipul de informatii pe care vrei sa il livrezi pentru consumatori. Astfel ca, si link-urile inserate in text devin la randul lor relevante pentru ceea ce ai de promovat. Insereaza link-uri pe cuvintele cheie de care ai nevoie in strategia ta SEO (Search Engine Optimization) si obtii doua tipuri de beneficii: relevante din punct de vedere SEO si relevante din punct de vedere al utilizatorilor care citesc articolele.


8. Beneficii pe termen lung (SEO + vizibilitate)

Efortul depus in redactarea articolelor va ramane valabil pentru timp indelungat. Link-urile inserate in articolele tale raman valabile atata vreme cat directorul de articole pastreaza articolele introduse. Acest lucru inseamna pentru site-ul tau o expunere de lunga durata, de pe urma careia vei avea de castigat.


9. E o metoda clasica de link building

Publicarea in directoare de articole pentru promovarea unui site si implicit a unei afaceri este o metoda simpla si necostisitoare de promovare, motiv pentru care este utilizata de foarte multi in prezent in strategia de link building. Chiar daca beneficiile apar mai degraba pe termen lung decat pe termen scurt, efectele acestora se resimt in timp, ceea ce asigura mai multa stabilitate site-ului in motoarele de cautare.


Inainte sa publici intr-un director de articole, asigura-te ca ai citit termenii si conditiile de utilizare pentru acesta, ghidul de redactare pentru articole sau divserse sectiuni de resurse pentru autori. In felul acesta vei reusi sa scrii inca de la inceput un articol care sa fie acceptat de administratorii site-ului. Vei descoperi ca fiecare director de articole are propriile reguli de acceptare a continului. Conditiile valabile pentru cele mai multe sunt ca articolele sa fie unice, originale, continutul sa nu fie copiat, sa nu existe mai mult de 3 link-uri in articole si sa aiba un minim de numar de cuvinte (cele mai multe cer un minim de 250 cuvinte).


In cazul in care ai nevoie de ajutor pentru a putea publica in director de articol, cea mai simpla varianta este sa intri in sectiunea de contact de unde poti sa contactezi administratorii site-ului care iti pot oferi informatii exacte si prompte.


Spor la scris!


Acorda o nota acestui articol:
8
,2


Recomandari:


Despre autor:

gabi writer 
Membru din: 01 Nov 2012 08:59:24

Despre autor:
Scriu cu pasiune pe diverse teme, articole unice si originale. 

Articole publicate: 163
Scoring autor: 8.5

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10