5 idei pentru cum sa vinzi mai repede decat ceilalti cu un anunt gratuit 5 idei pentru cum sa vinzi mai repede decat ceilalti cu un anunt gratuit
Rated 4.5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: Popularitatea site-urilor de anunturi creste din ce in ce mai mult. Este cea mai simpla metoda prin care sa scapi de ceva de care nu mai ai nevoie si sa obtii bani din vanzare, fara sa fie nevoie sa platesti pe cineva care sa faca vanzarea pentru tine, totul din fata unui calculator conectat la internet. Usurinta cu care poate fi utilizat un site de anunturi gratuit a dus la o expansiune destul de rapida pentru acest tip de site-uri. Numarul de a
Publicat pe 15 Nov 2013 08:59:01 de brainiac
Categoria: Afaceri Subcategoria: Oportunitati
Acorda o nota acestui articol:
9.
0


Popularitatea site-urilor de anunturi creste din ce in ce mai mult. Este cea mai simpla metoda prin care sa scapi de ceva de care nu mai ai nevoie si sa obtii bani din vanzare, fara sa fie nevoie sa platesti pe cineva care sa faca vanzarea pentru tine, totul din fata unui calculator conectat la internet.


Usurinta cu care poate fi utilizat un site de anunturi gratuit a dus la o expansiune destul de rapida pentru acest tip de site-uri. Numarul de anunturi pentru anumite categorii de produse a inceput sa creasca si el destul de mult, motiv pentru care devine din ce in ce mai greu pentru un utilizator al site-ului sa reuseasca sa vanda ceva, fara sa fie nevoie sa lase foarte mult din pret si fara sa fie nevoie sa apeleze la o metoda de promovare suplimentara a anuntului.


Iata deci care sunt cele mai simple cinci metode prin care sa fii contactat pentru un anunt postat intr-un site de anunturi gratuite.


1. Foloseste un titlu sugestiv, descriptiv

Unul din primele elemente vizibile pentru un utilizator obisnuit este titlul unui anunt. Este prima sursa de infomatii catre care se orienteaza. Tocmai de aceea este destul de important modul in care formulezi titlul. In primul rand, acesta trebuie sa contina cam trei informatii/caracteristici importante pentru ceea ce ai de vanzare. De exemplu, sa presupune ca vrei sa vinzi o undita. Vei specifica in titlul anuntului ca este vorba de o undita dupa care poti adauga informatii de tipul: ce marca este, lungimea, pentru ce tip de peste se potriveste (daca este cazul), daca eventual in pachet este inclusa si undita ori alte elemente pe care altfel proprietarul ar avea nevoie sa si le achizitioneze.


Incearca sa eviti titlurile foarte scurte, de tipul “vand undita”. Acestea nu atrag cu nimic atentia si nu au nicio sansa sa iasa din anonimatul sutelor de alte anunturi de acelasi tip din site.

La fel de inutil este sa adaugi in titlu cuvinte care nu ajuta cu nimic utilizatorul. Sintagma de tipul Super oferta, Special, Deosebit, Nu rata nu ofera nicio informatie relevanta pentru utilizator si nu face decat sa ocupe un spatiu pe care l-ai putea utiliza mai eficient. O varianta mai buna este sa adaugi in titlu care este acel element care face ca obiectul de vanzare sa capate atributul de special, la oferta s.a.m.d.


2. Adauga suficiente poze

Imaginile comunica mult mai mult si mult mai rapid fata de cuvinte. Foloseste-te de ele sa atragi atentia si sa transmiti mesajul dorit. Investe putin efort in realizarea fotografiilor. Incearca sa obtii o camera cu care fotografiile sa iasa cat mai clar. Mai mult decat atat, documenteaza putin cum ar trebui sa cada lumina, din ce pozitie ar trebui sa fie facuta fotografia, de la ce distanta s.a.m.d.


Un aspect destul de important aici este si poza pe care o alegi sa fie afisata alaturi de preview-ul anuntului. Aceasta trebuie sa fie suficient de sugestiva in varianta mica, astfel incat sa invite cumva utilizatorul sa dea click sa afle mai multe informatii. Daca in titlu ai pus accent pe o anumita caracteristica a ceea ce ai de vanzare, poti completa anuntul cu o fotografie care sa exemplifice cat mai bine acea caracteristica. Este o metoda prin care anuntul sa apara ca un tot unitar, lucru care va genera mai multa incredere in oferta pe care o pui la dispozitie.


3. Ofera suficiente detalii in anunt

In anuntul propriu-zis ai delimitat un spatiu pentru a oferi informatii complete. Nu ezita sa faci acest lucru. De preferat este sa eviti prescurtarile, nu toata lumea este familiarizata cu termenii din prescurtari. La fel cum spuneam mai sus, nu este cazul sa infloresti anuntul cu sintagme pompoase. Nu te ajuta nici pe tine si nici pe cel care vrea sa cumpere.


Asigura-te totusi ca informatii pe care le oferi sunt relevante pentru cumparatori. Inclusiv detalii de tipul “Pot fi contactat/a intre orele: xx:xx si xx:xx sunt importante. Se poate intampla ca oamenii sa evite sa sune pentru ca nu sunt foarte siguri care este de fapt intervalul potrivit, mai ales daca au si un job cu un orar destul de strict.


4. Foloseste cuvinte cheie

Atat in titlu cat si in interiorul anuntului. Ajuta foarte mult la cautarea anunturilor potrivite in functie de anumiti termeni. Pe de o parte, site-ului ii va fi mult mai usor sa gaseasca anunturi potrivite pentru utilizator si in acelasi timp va ajuta utilizatorul sa afle daca este in anuntul potrivit in functie de ceea ce cauta.


5. Foloseste-te de conturile personale de pe retele de socializare

Pentru mai multe sanse ca anuntul tau sa ajunga la cineva interesat de oferta, fa in asa fel incat sa fie cunoscut de cat mai multi oameni. Nu te limita la vizitatorii pe care ii are site-ul, fa anuntul cunoscut si prin resurse proprii. Cea mai mare parte dintre site-urile de anunturi gratuite au deja integrate butoane pentru retelele de socializare precum Facebook si Twitter. Tot ce ai de facut este sa dai click pe ele si deja sunt prezente pe paginile tale.


Dincolo de faptul ca anuntul tau ajunge la mai multi oameni oameni, utilitatea retelelor de socializare este ca utilizatorii tind sa aiba mai multa incredere sa cumpere de la cineva conectat intr-un fel sau altul cu ei. Chiar daca este vorba de un prieten al prietenului, al prietenului… acea legatura intre persoane ofera mai multa siguranta si scade probabilitatea de a fi o teapa.


Ca intreg, ceea ce are de transmis anuntul tau, dincolo de informatii obiective, este incredere. Nimeni nu isi doreste sa isi consume timp si energie cu o oferta care s-ar putea dovedi a fi falsa ori pur si simplu nepotrivita pentru ce are nevoie. Tocmai de aceea este bine sa incerci sa oferi inca din anunt suficiente informatii, nu astepta sa fii contactat pentru asta si in acelasi timp sa incerci sa contruiesti un anunt unitar (titlu, imagini, descriere) care sa transmita dincolo de oferta ta si un mesaj de incredere si seriozitate.


Acorda o nota acestui articol:
9
,0


Recomandari:


Despre autor:

gabi writer 
Membru din: 01 Nov 2012 08:59:24

Despre autor:
Scriu cu pasiune pe diverse teme, articole unice si originale. 

Articole publicate: 163
Scoring autor: 8.574

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.372 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.029 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.574 / 10