Vanzari vile - cum sa gasesti un cumparator online Vanzari vile - cum sa gasesti un cumparator online
Rated 0/5 bazat pe 0 voturi
Product description: Internetul a devenit un intermediar perfect intre proprietarii de vila si cei care cauta o astfel de proprietate. Acest lucru nu poate fi contestat de niciun agent imobiliar, mai mult decat atat, chiar si agentii imobiliari pot sustrage informatii utile din acest articol.Daca esti proprietar, printr-un anunt online poti determina agentul imobiliar, in cazul in care ai apelat la unul, sa devina mai eficient in cautarile sale. Daca prin anuntul pos
Publicat pe 04 Jan 2013 12:03:35 de andreea
Categoria: Afaceri Subcategoria: Imobiliare
Acorda o nota acestui articol:
0.
0


Internetul a devenit un intermediar perfect intre proprietarii de vila si cei care cauta o astfel de proprietate. Acest lucru nu poate fi contestat de niciun agent imobiliar, mai mult decat atat, chiar si agentii imobiliari pot sustrage informatii utile din acest articol.
vila Pipera
Daca esti proprietar, printr-un anunt online poti determina agentul imobiliar, in cazul in care ai apelat la unul, sa devina mai eficient in cautarile sale. Daca prin anuntul postat de tine pe internet, vei primi un raspuns favorabil, agentul va ramane fara comision iar tu vei mai salva niste bani. Important este sa anunti agentul ca vei posta anuntul si sa il asiguri de faptul ca isi va primi comisionul daca el este cel care gaseste un cumparator potrivit inaintea ta.

Dincolo de anunturile traditionale, postate in diverse site-uri de specialitate, poti apela si la retelele de socializare sau bloguri prin care sa iti promovezi vila pe care o ai de vanzare. In acest mediu trebuie sa acorzi o deosebita atentie in ceea ce priveste discursul de vanzare. In mediile de socializare online, oamenii sunt mai degraba axati pe relationare, ceea ce inseamna ca si discursul trebuie sa fie adaptat acestui tip de interactiune. Trebuie sa ai foarte mare grija la oamenii pe care ii vizezi si sa incerci sa “vorbesti pe limba lor”, sa folosesti tipul de informatie pe care ei il gasesc interesant si util.

Cel mai bun lucru in cazul unui anunt de vanzare a unei vile, in mediul online este ca poti pune fotografii. Inainte de a vizualiza in realitate o proprietate, orice cumparator doreste sa vada cum arata vila sa isi dea seama daca merita efortul deplasarii. Prin intermediul fotografiilor poti pune in valoare avantajele casei, astfel incat acestea sa fie cat mai vizibile. Daca vila este insotita de o gradina spatioasa, amenajata frumos, nu ai de ce sa nu o pui in valoare printr-o fotografie frumos realizata.

Nu uita sa integrezi in titlul anuntului cuvinte cheie astfel incat sa fie cat mai usor de identificat de motoarele de cautare. Daca ai de vanzare o vila in Pipera, titlul anuntului va contine cuvintele vila Pipera. In felul acesta, in momentul in care cineva va cauta o vila in aceasta zona, motorul de cautare ii va afisa si anuntul postat de tine.

Pentru a-ti da seama pe care dintre site-urile de anunturi sa iti pui anuntul pentru vila ta, poti face o cautare pe Google sa vezi care sunt primele gasite si care sunt cele mai active (cel mai recent anunt). Multe dintre ele iti permit sa faci lucrul acesta gratuit.

Poti investi cativa bani si in publicitate pe Facebook unde poti pune diverse anunturi care sa atraga mai multa atentia pentru vila ta. Din pagina de Facebook poti directiona vizitatorii intr-o pagina unde poti posta mai multe poze si o descriere mai ampla. Nu uita sa iti faci datele de contact cat mai vizibile, astfel incat cei interesati sa poata ajunge usor la tine.

Iata ca, in momentul in care vei dori sa gasesti rapid un cumparator pentru vila, poti apela cu incredere la mediul unde deja cei mai multi dintre noi iti petrec mai mult de 6 ore pe zi: pe internet.

Acorda o nota acestui articol:
0
,0


Recomandari:


Despre autor:

Andreea Goidea 
Membru din: 25 Oct 2012 14:07:41

Despre autor:
Creatoare de povesti si conversatii in social media, prietenoasa cu motoarele de cautare si cuvintele cheie, sociabila cu rapoartele si analizele, receptiva la design, bun ascultator al marketingului digital, cooperanta cu tehnologia si vorbareata cu publicitatea interactiva la BlueBay. Prietena de suflet si confidenta: promovarea online.

Articole publicate: 33
Scoring autor: 9.0

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10