Dynamic Tools gestioneaza 140.000 de produse cu solutia ASiS ERP Dynamic Tools gestioneaza 140.000 de produse cu solutia ASiS ERP
Rated 0/5 bazat pe 0 voturi
Product description: Una dintre principalele companii din domeniul distributiei de echipamente, utilaje agricole si scule electrice, Dynamic Tools a implementat aplicatiile ASiS de retail in cadrul celor 6 magazine proprii pentru a-si spori controlul asupra proceselor de vanzare si post-vanzare. Dynamic Tools comercializeaza 140.000 de articole in cadrul magazinelor sale si ofera service specializat pentru produsele aflate in garantie si post-garantie.Renumele Dynami
Publicat pe 04 Sep 2015 07:10:56 de Natalia
Categoria: Afaceri Subcategoria: Comert
Acorda o nota acestui articol:
0.
0


Una dintre principalele companii din domeniul distributiei de echipamente, utilaje agricole si scule electrice, Dynamic Tools a implementat aplicatiile ASiS de retail in cadrul celor 6 magazine proprii pentru a-si spori controlul asupra proceselor de vanzare si post-vanzare. Dynamic Tools comercializeaza 140.000 de articole in cadrul magazinelor sale si ofera service specializat pentru produsele aflate in garantie si post-garantie.

Renumele Dynamic Tools, construit in peste 10 ani de activitate, se refera in principal la calitatea oferita de branduri precum Stihl, Viking, Makita, Bosch, Karcher, John Deere, DeWalt, BCS, Honda, Metabo sau Hitachi. Acestea au adus in 2014 companiei o cifra de afaceri de peste 2 miloane de EUR.

Implementarea solutiei de retail de la Alfa Software prin distribuitorul nostru Economic Data System a avut in vedere gestionarea eficienta a stocurilor din depozite si magazine si evidenta comenzilor de la clienti, indiferent de modalitatea in care ele sunt plasate: clasic (in magazine) sau prin portalul online http://big.store.ro/. De asemenea, s-a urmarit si implementarea unor politici integrate de fidelizare a clientilor, precum si asigurarea unor timpi eficienti de servisare pentru produsele aflate in garantie.

In cadrul implementarii ASiS, majoritatea setarilor privind drepturile de acces (introducere, modificare, vizualizare articole, stocuri sau preturi de intrare si cu amanuntul) s-au realizat pe serverul central din Bistrita-Nasaud. Catre magazine a avut loc doar expunerea ulterioara a datelor si legatura cu casele de marcat.

Introducerea si actualizarea articolelor in Nomenclator se realizeaza de la sediul central pentru ca toate magazinele si inclusiv portalul online de vanzari sa beneficieze de un catalog unitar de marfuri, care sa asigure informatii corecte si in timp real despre stocurile existente la un moment dat si preturile de vanzare practicate. Fluxul din magazine este in mare parte automatizat, datele despre produse si clienti fiind aduse automat de pe server. Prin automatizarea procesului de vanzare, s-a obtinut o viteza mai mare in operare, s-a redus considerabil riscul de eroare din partea angajatilor si a fost eliminata posibilitatea de a creste artificial nomenclatorul cu produse prin utilizarea unor codificari multiple pentru acelasi produs.

Momentul implementarii sistemului ASiS ERP la Dynamic Tools a fost fructificat inclusiv pentru a regandi politica de preturi aplicata in cadrul companiei. Pe langa pretul standard de vanzare, ASiS ERP inregistreaza si preturi preferentiale in functie de cantitatile comandate sau de client si ofera discounturi pentru anumite produse din portofoliu, poate opera reduceri de pret in anumite intervale de timp.

De asemenea, s-a realizat o legatura intre ASiS ERP si portalul de vanzari online al companiei. Prin intermediul ei, sunt actualizate  in timp real  pe site-ul de e-commerce stocurile de marfuri si preturile, in functie de inregistrarile din baza de date ASiS (preturi standard, promotii, etc). Portalul de ecommerce are in cazul Dynamic Tools un dublu rol: acela de a gestiona comenzile clientilor sosite online si de a facilita relatia cu distribuitorii companiei, care prin logare, pot comanda produse la preturile preferentiale din baza de date ASiS. Orice comanda de livrare dispune de mecanismele de verificare a existentei stocului de produse comandate  - in magazin, dar si in alte locatii Dynamic Tools, inclusiv la depozitul central. Daca produsele comandate nu se gasesc pe stoc, se poate lansa o comanda de aprovizionare catre sediu, care va fi ulterior adresata furnizorilor.  In functie de locatia lor, clientilor li se aloca cel mai scurt timp posibil de livrare.

"Cand te apuci sa implementezi un ERP, ai niste idei clare. Dar pe masura ce implementezi, incepi sa-ti schimbi ideile sau sa-ti vina altele noi. Pentru asta ai nevoie de un parteneriat corect cu o firma care e capabila sa asculte, sa inteleaga si  sa-ti ofere solutiile pentru implementarea ideilor aparute. Am lucrat cu diferite firme de programare, dar relatia cu cei de la Economic Data System a fost una care a produs cele mai multe si mai semnificative schimbari in bine.  Dupa ce am inceput colaborarea cu baietii de la EDS am reusit sa ne apropiem de ceea ce ne-am propus intr-un timp relativ scurt, ceea ce reprezinta un mare avantaj.”  a declarat domnul Bogdan Petrutiu, Managing Partener Dynanic Tools

Implementarea solutiei de magazine de la Alfa Software va ajuta compania sa obtina mai multe informatii privind clientii sai care sa poata fi valorificate in timp si sa ofere un avantaj competitiv companiei.


Acorda o nota acestui articol:
0
,0


Recomandari:


Despre autor:

Natalia Pavel 
Membru din: 28 May 2015 08:38:02

Despre autor:

Articole publicate: 8
Scoring autor: ?

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10