Publicitate online sau pe hartie (pliante si flyere)? Publicitate online sau pe hartie (pliante si flyere)?
Rated 4.5/5 bazat pe 1 voturi
Product description: Odata cu dezvoltarea internetului multe afaceri s-au mutat in mediul online. Publicitatea este una dintre aceste afaceri care evolueaza din ce in ce mai mult in lumea virtuala a internetului. Miliarde de dolari pun in miscare anual acest bussiness de succes. In plus, multe ziare ce se vindeau la coltul strazii si-au inchis editiile tiparite pe hartie si apar acum doar pe internet, ca site web. Desi faceau profituri bune din publicitatea
Publicat pe 02 Jan 2016 00:28:28 de seogan
Categoria: Afaceri Subcategoria: Advertising
Acorda o nota acestui articol:
9.
0


Odata cu dezvoltarea internetului multe afaceri s-au mutat in mediul online. Publicitatea este una dintre aceste afaceri care evolueaza din ce in ce mai mult in lumea virtuala a internetului. Miliarde de dolari pun in miscare anual acest bussiness de succes. In plus, multe ziare ce se vindeau la coltul strazii si-au inchis editiile tiparite pe hartie si apar acum doar pe internet, ca site web. Desi faceau profituri bune din publicitatea oferita in paginile lor tiparite, iata ca si publicitatea pe care o ofera in websiteurile lor le aduc incasari substantiale. Ai putea spune ca hartia tiparita nu isi mai are rostul. Si totusi statisticile spun altceva...

In cutia postala a unei familii din occidental intra anual sute de pliante si flyere. Conform unui studiu pan-european ELMA (The European Letterbox Marketing Association), circa 69% dintre consumatorii europeni si respectiv 79% în Europa centrala citesc flyere si pliantele de retail. Ca urmare, in Europa Centrala si de Vest cheltuielile cu tiparirea si distributia fluturasilor si pliantelor constituie 40% si respectiv 65% din bugetul de promovare al retailului.

Deci iata ca pliantele, fluturasii si flyerele sunt inca foarte eficiente. Desi acestea sunt uneori trecute cu vedere in marketingul unui business, de multe ori noii clientii sunt atrasi astfel. Un astfel de instrument de marketing poate raspandi mesajul companiei catre un public tinta, poate sa atraga publicul oferind reduceri de pret sau oferte speciale, castigand astfel noi clienti fideli.

Atunci cand comanzi la o tipografie un set de pliante, trebuie sa fii foarte atent la alegerea designului, intrucat pentru un potential client prima impresie este cea mai importanta. In primele cinci secunde de cand a primit pliantul in mana, persoana respectiva se hotaraste daca il va arunca la primul cos de gunoi sau daca va da curs invitatiei pe care o citeste in pliant. De aceea trebuie sa tii cont de mai multe cerinte – ce culori sunt folosite, cat de sugestive sunt imaginile pe care le adaugi, ce stil abordezi in textul pe care il compui. Daca toate aceste detalii se combina intr-un mod sinergic si reusesc sa trezeasca interesul cititorului, atunci poti spune ca deja vei avea noi clienti, iar afacerea ta devine din ce in ce mai infloritoare.

A face designul si a tipari pliante si flyere de succes este o arta, de aceea este bine sa lasi aceasta in seama profesionistilor. Alege o tipografie cu experienta, pentru ca, chiar daca aceasta implica niste costuri, atunci cand aceste pliante vor ajunge in mainile viitorilor tai clienti, iti vor dezvolta afacerea la un nivel neasteptat.

Acorda o nota acestui articol:
9
,0


Recomandari:


Despre autor:

s cristi 
Membru din: 02 Jan 2016 00:17:52

Despre autor:

Articole publicate: 5
Scoring autor: ?

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10