Motive pentru a alege utilizarea materialele promotionale Motive pentru a alege utilizarea materialele promotionale
Rated 4.5/5 bazat pe 3 voturi
Product description: Tiparul digital, la comanda, devine tot mai popular pe zi ce trece. In acelasi timp, este tot mai usor de accesat - numeroase companii isi fac resimtita prezenta, atat in cadrul targurilor de profil, cat si in mediul online; imbunatatindu-si in mod constant produsele si operatiunile, ele dezvolta piata de obiecte promotionale, pentru ca aceste modalitati de promovare sa devina tot mai fiabile, mai accesibile. Care sunt de fapt motivele pentr
Publicat pe 01 Aug 2013 15:54:46 de StefanSkw
Categoria: Afaceri Subcategoria: Advertising
Acorda o nota acestui articol:
9.
0


imprimanta - obiecte promotionaleTiparul digital, la comanda, devine tot mai popular pe zi ce trece. In acelasi timp, este tot mai usor de accesat - numeroase companii isi fac resimtita prezenta, atat in cadrul targurilor de profil, cat si in mediul online; imbunatatindu-si in mod constant produsele si operatiunile, ele dezvolta piata de obiecte promotionale, pentru ca aceste modalitati de promovare sa devina tot mai fiabile, mai accesibile. Care sunt de fapt motivele pentru care ar trebui sa apelam la acest modalitati de a ne face reclama? Vom raspunde acestei intrebari in randurile urmatoare. Important este sa descoperi materiale promotionale personalizate care sa se potriveasca clientilor targetati, dupa cum vom arata.


1. Obiectele sau cadourile promotionale (pentru ca in esenta clientii, angajatii sau partenerii nostri nu vor plati pentru ele) iti vor aduce numeroase vizualizari (expuneri) pentru putini bani. In medie, costul acestor materiale va fi amortizat. Peste 100 de oameni pot sa vada un astfel de cadou, intr-o singura luna.


2. Aceste materiale promotionale personalizate imbunatatesc parerile oamenilor despre respectiva organizatie sau firma; dupa ce au primit un astfel de obiect, studiile recente au aratat ca peste 11% din oamenii ce au raspuns sondajului au avut o parere mult mai buna.


3. Cei care primesc astfel de cadouri  au tendinta de a face afaceri, de a colabora sau de a cumpara din respectivul loc. Conform aceluiasi sondaj, mentionat anterior, peste 60% din cei care au primit astfel de materiale personalizate s-au implicat intr-un fel sau altul.


Printre cele mai populare obiecte personalizate:

- genti/pungi/plase

- calendare

- cani sau pahare (cesti)

- instrumente de scris (pixuri, stilouri etc)

- plachete, trofee, medalii

- accesorii de birou (magneti, portcarduri,

- tricouri

- accesorii IT (precum memorii USB)

- ceasuri de perete


Desigur, indiferent de piata careia ne adresam, cel mai mare efect il vor avea acele materiale care au imprimate logo-ul si alte elemente de identificare si vor fi purtate in public, fiind vizibile de catre un numar considerabil de oameni - tricouri, pungi, sepci, etc. Insa in functie de alte criterii, se poate opta spre mai multe variante, in anumite perioade, spre a obtine efectele dorite - chiar obiectele asigurate de clienti pot sa fie imprimate, indiferent de materialul sau dimensiunea din care sunt confectionate (gratiei noilor tehnologii de imprimare prin inkjet led uv).

Mai multe modele disponibile in tara noastra se pot gasi prin oferta de obiecte promotionale a tipografiilor digitale.


Acorda o nota acestui articol:
9
,0


Recomandari:


Despre autor:

George Stefan  
Membru din: 19 Jun 2013 12:05:43

Despre autor:

Articole publicate: 39
Scoring autor: 9.3

imageC.Adi Geo
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 26.03.2017

imageA.Dan
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 21.03.2017

imageV.Domnul Gabriel
Scoring autor: ? / 10
Membru din: 15.03.2017

imageStefanSkw
Scoring autor: 9.3 / 10

imageandreea
Scoring autor: 9.0 / 10

imagebrainiac
Scoring autor: 8.5 / 10